F
O
L
L
O
W
Hai !
Assalamualaikum n hai bloggers,

Fuh ! Dah berhabuk + bersawang blog ni. Tak sempat update. Ayah takbayar WIFI sebab aku suka bukak internet. Tahun ni 2013, aku jadi mangsa PMR. Doakan aku dapat 8A eh. Aku dah mintak maaf kat orang yang dulunya aku bermusuh 》Muhd. Imran bin Razali. But now aku dah friend dengan dia macam dulu. Aku taknak simpan dendam. N kalau aku terkasar dengan korang, korang maafkan aku eh.

Form 3 ni, baru aku tahu betapa susah nye MATHEMATICS *padahal dari form 1 dah tahu MATHEMATICS susah. Pecah kepala ni. Eh, belum pecah lagi, sipi2 je. KH pun susah kena kira kiloWatt jam. SEJARAH lagi lah berdouble-double susah. Sejarah kena tahu tarikh lah, ni lah, itu lah. Takpe takpe, aku mesti berusaha nak dapat 8A PMR. 'Do the best, and you will be success'. Suka betul dengan quotes tuh sebab bagi semangat kat aku untuk buat yang terbaik masa exam nanti. Okey lah korang. Bye ! Assalamualaikum.