F
O
L
L
O
W
-LEDANG TERBAIK-
Assalamualaikum fellas,

Bila la nak dapat phone macam ni kan :(

Dah lama kan tak ber-update. okay, now aku nak story pasal hari sukan sekolah aku (5.7.2012). first, aku nak cakap Alhamdulillah sebab kumpulan kawad kaki aku iaitu rumah sukan LEDANG dapat no.1. tak sia-2 aku masuk kawad kaki. aku tak tahu macam mana kawad kaki kumpulan aku dapat no.1, padahal kawad kaki rumah sukan lain berlatih bersungguh-sungguh. mungkin kitorang tak menyombong diri kot. aku sakit je hati bila ada orang cakap kawad kaki kumpulan aku tak bagus, tapi still dapat kekalkan no.1. kumpulan lain "BUU" kat kitorang sebab takde tagline. eh, kitorang ada lah. kitorang punya "LEDANG *TERBAIK* HIPHIP *HURRAY*". second, masa nak umumkan rumah sukan mana yang dapat no.1, dalam hati "DUP..DAP..DUP..DAP". n then, rumah sukan LEDANG yang disebut sebagai johan sukan tahunan sekolah. jyeahh !! kau ado ? jelly ? haha :) okay, memang hari tuh hari bertuah betul. tak sangka dapat jadi johan. tahniah LEDANG, LEDANG terbaik :D nak ucapkan tahniah jugak kat rumah sukan TITIWANGSA sebab dapat naib johan.

-HARAP RUMAH SUKAN LEDANG DAPAT KEKALKAN SEBAGAI JOHAN SUKAN TAHUNAN  SEKOLAH ^^v HARAP KAWAD KAKI RUMAH SUKAN LEDANG JUGAK DAPAT KEKALKAN NO.1 :)  LEDANG *TERBAIK* HIPHIP *HURRAY*-