F
O
L
L
O
W
Oh Nooo !!
Assalamualaikum fellas,




alolo, kecik nye teko ni. cute pulak tuh. air untuk sorang je boleh lah. haha :) ngarut je kan, lol..
kayy, now aku nak story. oh nooo !! cuti dah berakhir, sekolah dah memanggil. time untuk mendapat banyak homework. aku tak suka homework lah ! homework membebankan, grr ~ exam pertengahan tahun dah berlalu, tapi sekarang kena buat correction. OMG ! banyak weyh correction yang aku kena buat. sebab aku banyak salah, haha. korang nak tahu, ada sorang classmate aku. pergh ! kau dah kenapa ?? asyik pergi depan nak markah ditambah je. terima je lah markah yang kau dah dapat. ni tak, selagi kau tak dapat tambah markah, selagi tuh lah kau cari kat dalam buku teks, cari jawapan kau betul ke tak. budak lain pun tambah markah jugak lah tapi takde lah sampai macam tuh sekali. aiyoyo ! okay, aku bersyukur dengan markah aku walaupun takde lah banyak sangat. dah tuh je yang aku boleh buat, hikhik. aku tak lah pandai sangat #serious ! okay lah korang, aku out dulu. nak tengok tv, haha :) malas nak buat homework ! nak duduk lama-2  online tak boleh *al-maklum lah mak aku suka membebel* bye ! thanks tau sebab sudi mem-read story aku.
Assalamualaikum :)

Selamat ber-Sekolah, haha :)