F
O
L
L
O
W
SCIENCE
Assalamualaikum fellas,




lelong ! lelong ! 2 seringgit. siapa mau ! siapa mau ! boleh blaa ~ hee.
back to the title je lah. tak payah nak mengarut sangat. hee ~ okay, "SCIENCE". what ? science. ouch, aku totally hate science dhoee ! okay, esok exam SCIENCE. apa aku nak jawab nanti. ahhh ! jawab saya taktahu boleh. penyepak kang dapat. reason aku taksuka science sebab : first, cikgu yang ajar aku. ouch, ajar macam taknak berhenti. kalau boleh semua tajuk dia nak habis kan dalam satu hari. cikgu pikir aku boleh ke ingat apa yang dia ajar tuh. stres dhoee ! boleh jadi gila. second, science memang dari sekolah rendah aku takboleh dapat "A". yang aku dapat "B" dengan "C". fact ! aku taktipu. kalau aku tipu apa yang aku dapat. takdapat apa-apa pun. kalau dapat pun aku nak dapat "A". hee ~ aku harap aku boleh buat yang terbaik dalam exam kali ni. aku selalu malu dengan keputusan exam aku. teruk ! hancur ! hmm :( okay lah korang bye. terima kasih kerana sudi mem-read.
Assalamualaikum :)

kenapa ? kenapa ? kenapa ? science susah sangat. cuba lah keluar kan soalan yang senang sikit kali ni. ni tak, keluar kan soalan yang tak mem-help langsung. arghh, berdouble-double stres !