F
O
L
L
O
W
EXAM
Assalamualaikum fellas,



Wee ! smile :)
"Ayah beli kan galaxy note, boleh ?"..."Jangan harap lah"... hmm ~ merajuk ahh ! taknak makan :( haha
okay stop ! nanti ada penyebok cakap aku ni berlagak macam ada, padahal takde ~ berbalik kepada main title "EXAM" ! tadi exam bm 1 dengan bm 2. kau pikir senang. susah gile dhoee ! otak macam di blender tadi. lain yang cikgu ajar lain yang keluar. aiyoo ~ bm 2, bahagian novel pulak yang keluar latar masyarakat. what ? latar masyarakat. yang aku baca latar masa dengan latar tempat... latar masyarakat aku takbaca sangat tetibe tuh yang keluar, OMG ! bm 1, 10 minit masa akhir baru nak siap kan. susah sangat seyh soalan nye. siapa yang keluar kan soalan ni. gua mau cakap dengan dia bagi gua 100%. markah penuh, kayy ! haha. jangan harap boleh dapat penuh lah. okay lah, bye.
Assalamualaikum :)

siapa cakap bahasa melayu  senang ! mudah ! petik jari je dapat jawapan ! NO, itu langsung takbenar bagi aku. bahasa melayu pun kekadang susah jugak ! fact kayy ~ and lagi satu EXAM memang membebankan bagi aku. terpaksa baca buku. aku taksuka mem-read buku, arghh !