F
O
L
L
O
W
ADELE artis terkaya Inggeris
Assalamualaikum fellas,




ADELE ! antara penyanyi favorite aku ni. aku suke gile dengan dia walaupun saiz dia sama macam aku. semua lagu dia mesti best. yang paling aku suka ialah lagu "someone like u", "rolling in the deep", "set fire to the rain" dengan "rumour has it". hikhok ! kalau aku pergi luar negara memang aku nak sangat jumpa Adele. harapan tinggi menggunung. aku tahu ke nak cakap bahasa orang putih. err, aku tak pandai la. so, takboleh nak jumpa dia :( malu le aku kalau takpandai cakap bahasa orang putih. well, aku orang melayu kan. hmmm ~ okay never mind. berbalik kepada tajuk 'ADELE artis terkaya Inggeris'. macam mana aku tahu ?? let's check it out !

"Adele yang pada awalnya hidup dalam keluarga sederhana kini mula merangkak ke puncak kegemilangan. Hasil daripada kejayaannya menjual lebih 20 juta salinan untuk albumnya berjudul "21", Adele kini dilaporkan memiliki aset sebanyak USD$30 juta sehingga menjadikan dia di antara pemuzik di bawah 30 tahun yang terkaya. Penyanyi berbakat besar 23 tahun ini ternyata berjaya mengalahkan artis-artis muda lain yang terlebih dahulu berkecimpung dalam dunia nyanyian". -petikan majalah Remaja-
okay ! that's all. ADELE penyanyi favorite aku. whoa ! whoa ! whoa ! * mantul sekejap *  okay, bye ! Assalamualaikum :)