F
O
L
L
O
W
sukan tara
Assalamualaikum fellas,




aikkk! kucing pun nak pakai kasut tuh. muat ke? tahu la kaki tuh comel. mesti longgar kalau pakai. janji dapat pegang tali kasut nya pun jadi la. hikhik. okay, stop cerita kucing ni. now, aku nak story pasal sukan tara. sebenarnya sukan tara tuh telah dijalankan pada hari rabu dengan khamis hari tuh. but today baru nak story. sorry! busy, hikhik. malu gile masa sukan tara hari tuh. dah lah aku ni gemuk. *saya gemuk, hmm!*  hari pertama kena lari. lari adalah salah satu perkara yang aku benci nak buat dalam hidup. hmm! masa nak lari aku gementar gile sebab aku gemuk. aku malu sebab nanti diketawakan, akhir nya memang terjadi pun perkara laughing ni. geram gile! tapi yang aku suka sebab semua yang lari dengan aku badan saiz aku so kurang lah sikit rasa malu tuh. hari kedua pulak, kena lontar peluru. omg! kau pikir aku gemuk aku boleh dapat 2 mata. NO!! korang nak tahu aku dapat berapa mata. ni hah '0' mata. malu k! yang lain aku belum lontar peluru tuh dah ketawa kan. aku baling kat kepala sorang2 kang. grr! nyirap je. lastly, korang nak tengok gambar tak? tengok je lah k. mulut diam!

yang aku bulat kan tuh ye lah aku! gemuk kan.

aku bersyukur kepada Allah walaupun aku telah dilahirkan dalam keadaan gemuk. aku jugak bersyukur kepada ibu aku yang telah melahirkan aku kat dunia ni. tak ada ibu, tak ada la aku. aku jugak bersyukur kerana ibubapa aku telah beri keselesaan yang secukup nya kepada aku. aku jugak bersyukur kerana ada kawan seperti mereka sebab mereka semua awesome gile.