F
O
L
L
O
W
Penat
Assalamualaikum fellas, 






Tired itu penat. hehe~ hari ni aku penat gila lah weii ! maklum lah baru first time ikut latihan 'choral speaking'. ceh, sebelum ni Fitri (awak tak kenal dia, so diam tau) ajak taknak. dah kena warning dengan cikgu Elin baru lah nak ikut. warning apa yang cikgu Elin kemukakan, *kau dah kenapa Wan, kemukakan lah bagai* cikgu Elin cakap kalau takmasuk pengetua bagi surat amaran. wow, seram nya ! tuh yang aku  ikut latihan 'choral speaking' tadi. that's why penat gila. masa latihan, cikgu Elin dengan muka cute dia tuh buat lawak. enjoy beb masa latihan tadi. aku masuk hari ni pun sebab Fitri cakap nanti hari Khamis (esok) masa kelas 'prep hour' <--kelas tambahan lah, takpayah masuk sebab ada 'choral speaking'. tuh yang best takpayah belajar. wee ! masa balik pulak, dengan keadaan penat, aku call mak aku, mak aku takangkat phone. nak balik macam mana ni. dah lah yang aku ingat no.phone mak aku je. tetiba, aku tunggu. eh, ayah aku muncul. nasib baik ayah aku muncul. kalau tidak, aku duduk je lah kat sekolah tuh sampai malam. hmm~ okay lah korang, thankyouuu lah sebab baca my story ni. Assalamualaikum :)

Tired itu penat <--dwibahasa tau. hehe :p