F
O
L
L
O
W
pagi-pagi dah takde mood
Assalamualaikum dan salam sejahtera fellas,




alololo, comelnya kau aiskrim. aku makan kau kang tapi taksampai hati nak makan muka kau yang comel tuh. btw, apa maksud pagi-pagi dah takde mood. ni hah, pagi-pagi lagi aku bukak internet. so, aku singgah lah blogwalking kat blog sesiape yang aku pernah tengok. 'ewah, ewah, kau pun dah tukar blogskin. melampau lah siod.' yang aku sebut ni bukan Fitri ya. Fitri pakai blogskin pun, dia yang ajak aku. so, okey. tapi ni hah, seorang budak, berumur 14 tahun, bersekolah di Muar,Johor. aku rahsia kan nama okey. kang dia cakap aku lebih-lebih lah. padahal dia yang mulakan dulu. kalau nak pakai BLOGSKIN boleh, but apasal aku dah pakai baru kau sibuk nak pakai jugak. *kalau kau buat dulu pun, kau mesti cakap kat aku 'sibuk je kau nak pakai BLOGSKIN jugak'*. yang kedua pulak, aku geram giler kat bahagian about dia, ada camera. 'hey budak, kau pehal nak tiru camera tuh, jangan jadi copycat boleh tak, rimas lah aku'. memang lah gambar taksama, but apasal kau pun nak camera jugak. kalau kau nak marah kat aku, kisah pulak aku. satu ayat special untuk kau, wahai copycat, 'stop okey, try to be yourself. jangan sibuk nak copycat orang punya okey.' sesiape yang makan cili, terasa lah pedas nya. baik-baik, aku tak buat entry pasal kau. last-last, aku buat entry special ni untuk kau. banyak lagi benda lain yang kau boleh buad lah. jangan asyik suka digelar copycat jer. okey, fellas. thankyou kerana sudi baca story mood takbaik aku ni. 

stop lah jadi copycat. be yourself is much better lah weii !