F
O
L
L
O
W
kalau setiap hari macam ni kan bagus
Hai fellas,






dah lama tak update blog, right? btw, kenal tak siapa dekat gambar tuh? dia la Ariana Grande. suke giler lagu 'put your hearts up' dia. best ! pergi download cepat. *kalau tak nak download pun takpe* <-merajuk kay. 

pertama sekali, ingin ucapkan tahniah kepada SPM candidate. result dah keluar, okay tak pencapaianmu ! okay, never mind. apa maksud tajuk 'kalau setiap hari macam ni kan bagus'. (tajuk merapu apa ni) ni hah ! tadi dekat school. ada buat Majlis Hari Perhutanan. wah ! tak belajar, belajar pun b.melayu je >suka giler tahap babeng< n then, koko pulak takde. terbaik la ! 

masa nak balik, Fitri >kawan rapat kay< . dia suruh aku ikut 'choral speaking' tapi aku tak ikut. aduh ! takut giler kalau dia merajuk dengan aku. *ampunkan mbak ya, FITRI* sory Fitri, ampunkanlah aku ! hikhik.. 
okay, stop here kay.. tak mahu panjang lebar, makin panjang, makin merapu la aku ni..so stop ! bye..