F
O
L
L
O
W
HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II
ASSALAMUALAIKUM..


hurm..this first time , aku masuk contest..katanya contest ney kali kedua..wah !! mesti best kan pemenang contest pertama dapat hadiah ..weee~~..okey laa..tak perlu panjang lebar cerita nyerr..let's start it..


first , ney banner contest tuh yerr..just tekan pada gambar untuk ke blog penganjur contest ney..okey..

second , ke bahagian gambar saya pulak okey..hihih..malu laa nak tunjuk gambar..heee~~tutup mata dulu..hah..dah tutup mata?? nah..tengok ney..eh !! eh !! macam mana nak tengok kalau mata korang tertutup..bukak mata..bukak mata.. 

first picture


second picture

 sorry..tak berapa okey kan , muka saya.. 
 third , tajuk dah.. banner dah.. gambar pun dah.. okey.. sekarang masa untuk kita jawab soalan lah.. yeayyy !! tak sabar ney nak tahu soalan nyer apa..

i.ceritakan kenapa anda rasa gambar senyuman anda ini adalah senyuman mahal ?

> jawapan aku : kerana saya rasa senyuman saya membuat saya memiliki lebih ramai kawan..sebab cuba kita merungut , mengerutkan kening bila jumpa orang..ada ke orang nak kawan dengan kita..tak ada kan..that's why saya memiliki ramai kawan di sekolah dan lain-lain..dan saya rasa bila saya senyum saya boleh mengubah perasaan saya yang tengah marah, stres, sedih dan lain-lain..dan yang paling utama ialah senyum datang nyer dari hati yang suci dan ikhlas..bukan nyerr kerana menunjuk-nunjuk..dan kerana senyuman saya..saya boleh dapat membaiki persahabatan saya dengan orang lain..

ii.kenapa anda berminat join contest ini : 

> jawapan aku : kerana tajuk contest ini macam menarik jew..so..apa tunggu-tunggu lagi..terus join lah..dan mula-mula aku tak berapa pasti nak masuk ke tak contest ney..sebab ney kali pertama aku join contest..sebelum ney aku tak pernah join mana-mana contest pun..dan member aku cakap jom lah join..tapi aku ragu-ragu..dan aku rasa tak salah kalau aku nak join contest ney..sebab contest ney untuk semua orang..hee~~so aku join laa..yeayyy !!

iii.apa 1st impression korang terhadap orang yang pakai braces ?

> jawapan aku : masa aku darjah 2..aku tak tahu apa benda yang orang pakai dekat gigi tuh..aku tanya lah mak aku..'mak , apa yang kakak tuh pakai dekat gigi ?'..dan mak aku jawab 'ohh !! tuh nama nyer braces..orang pakai tuh sebab nak cantikkan gigi dye'..after that , baru aku tahu makna braces tuh..dan aku tengok cantik bila orang pakai braces tuh..hurm..nak pakai tuh pun..perlu kan duit yang banyak..tak ada duit..tak boleh pakai..and bermacam-macam warna braces tuh..n cute kalau pakai yang berwarna-warni..hee~~

 fourth , sudah follow yerr blog pengajur contest ney..bukti :


 fifth , sudah like page di muka buku yerr..

 sixth , tag 3 rakan bloggers pun dah sudah jugak..


 melalui muka buku yerrr saya tag :


dan video di youtube hafiz zainal..best sangat..but tak boleh like n subscribe lah..sorry.. :(

~saya tak ada account youtube~
~twitter pun saya tak ada~

syarat yang dikehendaki sudah pun dipenuhi
 gambar juga telah disediakan supaya senang diketahui

huh..selesai jugak akhir nyerr entry ini..dan saya jugak kongsikan contest ney ke para bloggers yang lain yerr..hah..para bloggers sekalian..meh lah join contest ney sekali..seronok sangat buad entry ney n hope boleh menang..yeayyy..bye.. :)